obsługa klienta Opole, telemarketer Opole, windykator Opole
telefoniczną obsługą klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności,
tj.: ustaleniem przyczyn powstania zaległości oraz prowadzeniem negocjacji na etapie polubownym
uzupełnianiem danych kontaktowych oraz raportowaniem działań
Wymagania
wykształcenia min. na poziomie średnim
dobrej znajomości pakietu MS Office
umiejętność prowadzenia negocjacji
dobra dykcja i łatwość formułowania myśli
Oferujemy
profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym
pracę według elastycznego grafika, w trybie zmianowym (dział Call Center pracuje w godzinach 8.00 - 20:00)
atrakcyjne benefity: prywatną opiekę medyczną, dostęp do systemu myBenefit, ubezpieczenie grupowe
pracę w komfortowych warunkach i przyjaznym otoczeniu
Klauzule informacyjne
Aplikuj