praca sprzedaż Opole, praca obsługa klienta Opole, praca kierownik Opole
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in.
za: zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi
standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz
reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
Wymagania
- doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta,
- doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu,
- rzetelność i uczciwość,
- wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- gotowość do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia (także w soboty i niedziele) oraz do pracy fizycznej,
- książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych.
Oferujemy
umowę o pracę bez okresu próbnego,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus miesięczna premia i nagroda roczna,
- wyprawki dla dzieci (dla pierwszoklasisty, dla noworodków),
- paczki na dzień dziecka,
- bony i paczki na święta,
- program pożyczek i zapomóg,
- kartę Multisport,
- możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie,
- pakiet szkoleń.
Klauzule informacyjne
Aplikuj