trener Opole, szkoleniowiec Opole
- analiza potrzeb szkoleniowych pracowników salonów sprzedaży
- prowadzenie szkoleń w salonach m.in. z zakresu obsługi klienta, obsługi posprzedażowej, zarządzania zespołem pracowników;
- współpraca z doradcami oraz managerami on-the job;
- udział w tworzeniu nowych szkoleń i rozwiązań związanych z przekazywaniem wiedzy innym.
Wymagania
posiadasz doświadczenie trenerskie (pożądane w sprzedaży w obszarze kompetencji miękkich, znajomość branży retail oraz doświadczenie w pracy w sprzedaży/obsłudze klienta będzie dodatkowym autem);
masz predyspozycje do przekazywania wiedzy innym, czerpiesz z tego radość, satysfakcję (mile widziany certyfikat ukończenia szkoły trenerskiej);
jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązujesz relacje interpersonalne;
masz łatwość w prowadzeniu prezentacji przed większą grupą osób;
znasz MS Office na poziomie bardzo dobrym (w tym Power Point);
charakteryzują Cię asertywność, sumienność i poczucie humoru;
znasz język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację (jesteśmy firmą międzynarodową i czasem musimy się porozumieć między sobą w języku angielskim);
jesteś osobą mobilną, chętną do częstych wyjazdów służbowych.
Oferujemy
atrakcyjną pracę, pełną wyzwań i ciekawych projektów szkoleniowych;
wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku;
narzędzia do wykonywania pracy (samochód, laptop, telefon);
dużą samodzielność działania;
stabilne zatrudnienie w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w oparciu kontrakt);
super atmosferę pracy;
możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej i pakietów OK System
Klauzule informacyjne
Aplikuj