specjalista Opole, pracownik biurowy Opole
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- udzielanie klientom informacji o firmie i ofercie produktowej
- rozpoznawanie oczekiwań klientów oraz oferowanie rozwiązań inwestycyjnych dostosowanych do ich potrzeb
- przyjmowanie dyspozycji i odpowiadanie na pytania dotyczące zawartych przez klienta umów ubezpieczenia
- odpowiadanie na zgłoszone przez klientów potrzeby dotyczące produktów i współpracy
ze Spółką - zgłaszanie rekomendacji mających na celu poprawę jakości obsługi klienta
Wymagania
wykształcenia minimum średniego
minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej)
wiedzy na temat rynków finansowych i produktów finansowych
umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
umiejętności posługiwania się aplikacjami z pakietu MS Office
bardzo dobrej organizacji pracy
doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym i zmiennym
bogaty pakiet świadczeń, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę multisport
szkolenia oraz codzienne wsparcie przełożonego i zespołu
możliwość zdobywania wiedzy z obszaru obsługi i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
Klauzule informacyjne
Aplikuj